keskiviikko 10. helmikuuta 2010

- Ihana kirjani -


Vihdoin ja viimein minulla on tämä sisustuskirja josta olen jo jonkun tovin haaveillut. Kerran aiemmin olen jo esitellyt tämän kirjan kun ostimme lahjaksi anopilleni. Mutta nyt minulla on siis ihkaoma jota pitää tietenkin hehkuttaa, *hymyilee*. Täällä aiempi postaus kirjasta.


Olen jäsenenä Tyyli ja Koti kirjakerhossa ja nyt heillä oli tämä kuukaudenkirjana. Ei peruutusta vaan äkkiä minulle! Alla oleva kuva taitaa olla tämän hetkinen suosikkikuvani kirjasta! Ihana tunnelma......










Tässä alla vielä kaksi kuvaa suloisista lastenhuoneista joita kirja näyttää.






5 kommenttia:

Teija kirjoitti...

Tää kirja kuuluu myös minun suosikkeihini♥ Se taisi olla eka kirja vuosia sitten, kun tilasin Tyylistä ja kodista, ja jokin aika sitten tosiaan se oli taas tyrkyllä :)

bean emäntä - bea's kirjoitti...

Minäkin kuulun kirjan onnellisiin omistajiin. Täynnä inspistä ja ihania kuvia!

Turkoosi kirjoitti...

Ihania kuvia tuossa kirjassa. Aloin juuri himoita tuota opusta :)

Ainosofia kirjoitti...

Kuvat ovat kyllä lupaavan näköisiä...

Sydämellä kirjoitti...

Ihana kirja täytyy kai hankkia.
Tiina