perjantai 18. joulukuuta 2009

- Odotusta -


Tämän dokumenttijulisteen olen ostanut jo aikoja sitten. Mutta nyt vasta se on saanut tulla esille kun sopiva paikka löytyi. Hyasintit koristavat sen edustaa ja kovin jo odotan että puhkeavat kukkaan ja pääsevät levittämään hurmaavaa tuoksuaan. Hyasintit olen muuten istuttanut lasten piltti ruokapurkkeihin jotka palvelevat uusio tehtävässään erinomaisesti!

Pidän tuoksuista, poltan paljon tuoksukylttilöitä tavallisten rinnalla ja viimeksi ostamani käsintehtykanelikynttilä on vailla vertaa!





2 kommenttia:

Sirkka kirjoitti...

Tulin myös tänne toivottamaan hyvää joulunodotusaikaa...ei enää niiin kauan, kun hetki koittaa.
Täällä on kauniita kuvia pidän kovasti noista hyasinttisi asetelmista, kuin muistakin, minulla ei ole tuota dokumenttia, vaikkakin sen näin heti, kun se tuli, mutta ei sillä kaunis se on ja sopii erittäin hyvin sinulle, niin kaunis ja tosi hyvä idea laittaa pilttipurkkeihin hyasintit, kierrätys kunniaan.
Niin ja oikein paljon Onnea sinulle syntymäpäiväsi johdosta, vaikkakin näin jälkikäteen..
Minä olen niin onnellinen, kun katson ulos ikkunasta, nytkin juuri tätä naputtelessani..on niin kaunista kuin olla ja voi lumi sen on saanut aikaan ja on niin hiljaista...tuikut valaisevat.

Iloista joulunodotusta!

Kesäkukka kirjoitti...

Oi, kuinka kauniita!