maanantai 14. syyskuuta 2009

- Tyyli ja Koti -




Voi jestas sentään miten ihania syyspäiviä olemmekaan saaneet viettää! Aurinkoa ja lämpöä. Hirmuisen vaikeaa on ollut kyllä pukemisen kanssa kun samaan aikaan aurinko lämmittää mukavasti mutta sitten tuuli tuivertaakin yhtäkkiä jo aavistuksen purevasti. Aavistuksen kurkussa jo kirpaisee, toivottavasti ei iske se flunssa uudelleen.

Olen liittynyt WSOY:n kirjakerhoon nimeltä Tyyli ja koti. Liitymislahjaksi sain valita kaksi kirjaa 1,90€ kappale hintaan! Se tarjous nappasi minut ja nyt minulla on kaksi ihanaa uutta sisustuskirjaa hyllyssä. Yläkuvassa näkyy minun kirjavalitani. Valoisat huoneet kirja on sellainen jota olen kirjakaupassa pariin otteeseen selaillut ja ajatellut että joskus vielä sen ostan kunhan raskin. Ja toinen kirja, Puhdas tyyli, on entuudestaan tuttu joten tiesin mitä tilasin sen kohdalla. Niin ja liitymislahjaksi sain myös ihanan Vågan helmikaulakorun riipuksella ja samaa sarjaa olevan sormuksen!

Nämä alla olevat kuvat ovat kirjasta Valoisat huoneet.







Tämä yllä olevassa kuvassa näkyvä kylpyhuoneen "pesupöytä" idea on minusta niin ihana ja kaunis! Tämän kuvan tallennan mieleni perukoille ja sitten kun meidän kylpyhuoneremontti on ajankohtainen niin kaivan sen esiin ja mietin että josko meille voisi tälläinen idea sopia. Kylpyhuoneenkalusteita on hirmuisen vaikea löytää, mieleisiään siis. Paljonhan on mistä valita mutta niin paljon niin tavanomaista... Jos sinulta sattuu löytymään hyvä linkki vinkki minulle niin näytäthän! Tai muuten jokin hyvä idea tai jo käytössä hyväksi todettu ratkaisu. Noo, kylpyhuoneemme remontti ei todellakaan ole vielä edes alkamaisillaan tai edes sen kummemmin suunnitteilla joten minä ehdin minä ehdin...

Oikein mukavia syyspäiviä sinulle!





2 kommenttia:

Teija kirjoitti...

Mä olen ollut jäsen jo vuosia, ja ollut todella tyytyväinen! Harvasen kerta kuukauden kirja on niin ihana, että pakko antaa tulla. Ja alennettuja kirjoja olen vielä tilannut lisäksi. Nuokin molemmat kirjat multa löytyy, ja ihania ovat!

Vekarus kirjoitti...

Ei ole linkkivinkkiä ja tuollainen olisi ollut ihana huvilalle tai sitten joku vanha pesukommuutti, johon allas, mutta kun päätöksiä piti tehdä niin käytännöllisyys voitti, sillä kylppäri on pieni ja paljon piti mahtua, kuten kaksi pesuallasta.

Mukavaa viikkoa!