torstai 30. heinäkuuta 2009

- Oikeassa päivässä -


Jokin aika sitten näin tälläisen päivyrin jossakin ihanaisessa blogissa, ihastuin oitis! Olisiko ollut kenties jossakin ruotsinmaan blogissa koska muistelisin miettineeni että enhän tuollaista kuitenkaan Suomesta ihan heti löydä... Tässä yksipäivä sitten olin ystäväni kanssa Tammisaaren keskustassa käyskentelemässä ja ykskaks silmiini osuu tämä haaveilemani päivyri näyteikkunassa! Zingzing "lukko"kaupan ovi kävi hetimiten ja nyt minulla on tämä ihanuus kotona muistuttamassa oikeasta päivämäärästä. Mikäli, huom mikäli, olen sen vain aamulla muistanut päivittää *nauraa*. Että näin sitä sitten löytää etsimänsä joskus mitä odottamattomimmista paikoista!



7 kommenttia:

agapitos kirjoitti...

My name is Atzoletakis Agapitos .I am engineer of airplanes and I deal 40 years with the rc planes and I would want to present the models that I manufacture in Heraklion of Crete. I thank a lot.
Vielen Dank Agapitos,

I have a blogspot.

http://aeromodelling-agapitos.blogspot.com

Vekarus kirjoitti...

Suloinen sankari edellisessä ja isot on ollut juhlat teillä!

Sitä ei koskaan tiedä mitä löytyy ja mistä :-)

Missfrida kirjoitti...

Loistolöytö tuo päivyri! Ja kuten totesit, parhaat jutut löytyvät aina sattumalta.

Krisse /Vaarala kirjoitti...

Mulla on tuo sama päivyri..ostin Kotkan Sokoksesta..ja usko ja älä..otin siitä tänään kuvan ja ajattelin tehdä jossain vaiheessa postauksen.
On muuten kiva kapistus...

bean emäntä - bea's kirjoitti...

Olipa hauska! Ja mitä parasta, siihenhän saa just sen päivän minkä haluaa...! Jos ei jaksa syksyn jalkarättejä, ei muutakuin heinäkuu esiin...!

HaHa kirjoitti...

Samoja päivyreitä saa Prismasta. Just eilen huomasin.

Mia kirjoitti...

Hei,

Olen kanssa halunnut tuommoisen päivyrin, mutta valkoisena... Olen jossakin semmoisen kanssa nähnyt... Pitääpä lähteä kiertelemään kauppoja!!

Ihana synttärisankari tuossa alemmassa postauksessa!! :) Myöhästyneen onnittelut pienelle sankarille!!