torstai 25. kesäkuuta 2009

- Ihanaa Valkoista ja Kirkasta Lasia -




Keittiön pikkuhyllylle, joka sijaitsee ruokapöytämme yllä, olen koonnut valkoista posliinia ja kirkasta lasia. Toimivat mielestäni yhdessä niin kauniisti! Raikasta. Kirppureilla usein ihailen vanhaa arabian tuotantoa, valkoista kuviotonta esineistöä. En vain vielä ole raaskinut ostaa mitään itselleni. Esimerkiksi eräällä kipppurilla olen moneen otteeseen huokaillut ihanan virheettömän liemikulhon luona, 70€ on sillä hintaa. En tiedä hinnoista niinkään, mikä on kallista mika halpaa. Jos jollakulla on tietämystä niin miltä tuo hinta sinun korvaasi kuulostaa? Omalle kukkarolle se on aikas kallis, harmi.

Minulla ei ole mitään uutta posliinia vastaan, paljon on kaunista ja hyvin halpaankin hintaan joskus. Joten olen onnellinen! *hymyilee*

Alakuvassa näkyvät kaksi kulhoa olen saanut Fammultani. Ovat arabian, sisäpuolella on hentoinen kukkakoriste. Leikkuulauta on kirpparilöytö 2,95€ hintaan.




Tässä alla näkyy arabian uudempaa tuotantoa oleva kakkuvati, kirpparilta löytämäni kastikekaadin 4€, lasipullot olen esitellyt aiemminkin ja pikkuruinen rautatuoli on "sinikeltaisesta tavaratalosta" aikoinaan hankittu, olen sen vain maalannut valkoiseksi jolloinka siitä tuli mielestäni todella kivan oloinen.




Perinteinen Mariskooli kirkkaana on mielestäni niin kaunis! Keittiöön musiikkia tuo Tivoli Audion Pal radio joka on huippu ladattavuutensa ansiosta!




6 kommenttia:

Krisse /Vaarala kirjoitti...

Ihania astioita..

Vekarus kirjoitti...

Täällä on kauniita kuvia, kuten aina!

bean emäntä - bea's kirjoitti...

Olipas kaunis asetelma!

Olematta ekspertti, kai se 70€ on varmaan ihan käypä hinta kulholle. Harvemmin tulee itsekään kuitenkaan ostettua mitään noin kallista astiaa, aina yrittää kiikaroida edullisempia vaihtoehtoja.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos kaunis tunnustuksesta jonka olit minulle lähettänyt. Olipa ihana yllätys, ja vielä koska blogisi on minulle uusi. Tosi ihania kuvia ja kiva blogi, täytyy selailla taaksepäin ja lukea enemmän.
Toivotan sinulle ihanaa ja aurinkoista kesää!
t. sabina

Kristiina kirjoitti...

Juuri kirkas lasi ja valkoinen posliini ovat ajattomia yhdessä. 70e virheettömästä liemikulhosta kuulostaa paljolta,mutta luulen,että on sen arvoinen. Pitäisi kysyä Matildan Jaanalta,tietää antiikista paljon ja myy itsekin.

Sabina kirjoitti...

Hei taas
Taisi viestini tulla kahteen kertaan... kun en nähnyt sitä missään!
Nyt on ainakin viesti tullut perille :)
Ei ole niin helppoa tämä mökkibloggaaminen kännykän kautta!