lauantai 13. kesäkuuta 2009

- Ensimmäinen Tunnustus -


Oi olen niin otettu! Olen saanut ensimmäisen Tunnustuksen, Elämän Helminauhaa blogin kirjoittajalta Margelta! Suurenmoisen Kaunis Kiitos tästä!



Tunnustus matkaa eteenpäin seuraaville inspiroiville ja valloittaville blogeille:

Fru Skrot vautsi vau vau ja vielä vau sinun sisustustyylille ja sille kyvylle löytää/nähdä aina niin oikeita asioita kirpputorilta ja vielä taidolle yhdistellä ne jo olemassa olevaan! Hienoa katsella kotiasi ja tekeleitäsi!

Family Living Kristiina, blogisi nimen mukaisesti on jollakin tapaa hauskaa kurkistaa välillä kauniin sisustuksen lomassa myös perhe-elämän perus askareita!

Vekarus -Kotona ja Kesähuvilalla Sinun mukana pääsen rakentamaan Kesähuvilaa! Mikä voisi olla sen parempaa! *hymyilee* ja nauttimaan tietenkin lastesi valloittavista seikkailuista/oivalluksista saarella!

Olkaapa hyvät!

2 kommenttia:

Vekarus kirjoitti...

Voi, lämmin kiitos sinulle! Minä puolestani viihdyn sinun blogissasi, täällä on aina niin kaunista!

Täällä salamoi, ukostaa ja sataa kaatamalla. Toivottavasti huomenna paistaa ja toivottavasti saaressa on kaikki kunnossa!

Kristiina kirjoitti...

Voi miten ihana tunnustus!
Kiitos paljon siitä!
Ongelma on vaan se että olen unohtanut täysin miten saan sen siirrettyä omaan blogiini. Olen nimittäin suhteellisen epänörtti...
Mutta yritän yritän...