torstai 7. toukokuuta 2009

- Valkovuokkoja ja Irtojäätelöä -


Olen viettänyt päiväni ulkosalla kaupungilla ystävien seurassa. Aurinko on paistanut aamusta asti ja lämpöä riittää vielä nyt iltapäivällekkin. Kesän irtojäätelökausi on nyt myös virallisesti aloitettu. Makuna aina yhtä valloittava vanhanajanmansikka!

Kuvissa esittelen kuitenkin sisätilaa jonne olen hieman ulkomaailmaa tosin noukkinut. Eilisen iltakävelyreitin varrelta noukin mukaani uusia valkovuokkoja. Hetken perästä niitä ei taas näekään luonnossa joten nyt pitää niiden kauneudesta nauttia!




Tämän vanhan puulaatikon olen löytänyt kirpputorilta ja maksanut siitä muistaakseni vaivaiset 2€. Hmm, tuntuu kuin kaikki mitä olen viimeaikoina ostanut on maksanut sen pari euroa...






Pennimuori on asettunut kynttilälyhtyyn ja onkin viihtynyt oikein hyvin. Helppo viherkasvi jonka kanssa olen pärjännyt hyvin! Myrttikin on vielä täysissä sielun voimissa!







1 kommentti:

Vekarus kirjoitti...

Kauniita ovat asetelmasi. Minäkin odottelen, että pääsen asettelemaan kaikkea kaunista huvilalle, mutta vielä taitaa jonkun aikaa kestää...